JustBieberSwe

Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

vilka fick?

Av Just Bieber Swe - 6 juli 2012 12:56

 

hejsan alla beliebers :) Okej jag var såååå nära att inte få biljetter men i sista sekund så blir det ju en till konsert och då får jag biljetter :) okej men jag vill veta vilka som inte fick så jag kan göra allt jag kan för att försöka få er att också biljetter! skriv!! men vilka fick då? jag är väldigt nyfiken // melle

 
 
Ingen bild

Kadde

6 juli 2012 14:19

Hej!
Jag har inte fått!! Skulle såå gärna vilja gååå den 23 April!!!
Skulle vara SJUKT TACKSAM för all hjälp :) mail: jiija_95_94@hotmail.com

 
Amanda

Amanda

6 juli 2012 15:57

Jag fick till andra konserten i sista sekund! fatta glad jag blev...kanske lite tråkigt att veta men min pappa sa att dom sålde runt 25.000 biljetter och att det var runt 10.000 belibers som inte fick :'( så tråkigt att alla inte fick...

http://NovellerJustin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emelie

6 juli 2012 16:48

Hej! jag fick tyvärr inga biljetter och skulle jätte gärna vilja ha 2 stycken till ett någorlunda bra pris. Vet du var man kan köpa det? :)

 
Ingen bild

Elisia

6 juli 2012 17:21

Jag fick inga :( Skulle gärna vilja ha 2st!

 
Ida

Ida

6 juli 2012 18:54

Fick två parkett platser! Fick till extra konserten :)
Tycker väldigt synd om alla som inte fick några biljetter, men ni kan alltid kolla på Tradera eller blocket!
JAg såg några bra platser där. De är lite dyrare än de andra, men för de som verkligen vill gå är det nog värt det.

http://biggestbelieber.bloggplaten.se

 
Ingen bild

becka

6 juli 2012 21:00

Om de är nån som säljer 2 biljetter privat så hör av er!
Berädd att betala mkt för dom! rrebecka__@hotmail.com

 
Ingen bild

justin fan

6 juli 2012 22:30

jag fick inte någon grät när jag såg det

 
Ingen bild

tyra världens största jb fan

7 juli 2012 02:00

hej! jag är typ världens största beliber!! men fick ingen biljett :'(:'( satt och storgrät i 8 timmar!!!!!!!!!!!! skulle vara så himla jätte mega snällt om du försökte hjälpa mig skulle göra allt för 2 biljetter! han är mitt allt!<3 ordet för världens sötaaste snyggaste sexiigaste killen som finns! finns inget ord för<3<3<3<3 ha det så bra på konserten!<3 jag önskar dig all glädje och tur<3

 
Emilia

Emilia

7 juli 2012 03:17

Hej jag har 2 extra biljetter till den 22 pga av att min kompis och jag dubbel bokade dessa försöker jag nu sälja de är 2 platser bredvid varandra i sektion b11 och de kommer gå för ca 2000-3000 tot + (går till högsta bud) men om du är intresserad kicka in på min blogg och lämna en kommentar med namn mailaddress och tänkbar summa . Håller på fram till 14.00 imorgon.

http://thediaryaboutme.blogg.se

 
Ingen bild

sandra

8 juli 2012 14:44

jag fick inga biljetter :'(

 
Ingen bild

tina

8 juli 2012 14:55

Jag fick inget. Jag stod i kö till båda. Och när jag var så nära på extra konserten så lagga sig sidan och allt blev vitt. Nu letar jag för fullt på alla möjliga sidor, men antingen är de fejk eller alldeles för dyra. Detta är så orättvist. Vi är många som har väntat efter det här i flera år, sedan är det folk som inte ens är fans och de har biljetter.

 
Ingen bild

Nina

8 juli 2012 19:46

Jag skulle gärna vilja ha 2st skulle bli så jävla glad

 
Ingen bild

BelieberSofia

9 juli 2012 21:11

Jag väntade i kö på ticnet i 5 timmar. Det stog inte ens att de var slutsålda.. Skulle gärna också vilja ha 2st.. :'(

 
Julia

Julia

11 juli 2012 08:31

Jag har inte fått någon biljett , jag väntade i 3-5 timmar men jag fick ingen :( jag började gråta när jag inte fick några biljetter :(

http://www.jullandammhag.blogg.se

 
Ingen bild

Fanny

11 juli 2012 19:51

Hej, vill gärna få en biljett, fick ingen. :( Plus att dom tog slut fort. Det skulle betyda guld om jag fick en biljett, för att jag vill mer en gärna se hnm i Sverige. :)

 
Ingen bild

Lollo

13 juli 2012 21:38

JAG KAN BARA INTE FATTA att ni är så himla löjliga! Visst Justin är väll bra men...dööööööööh -.-'
Man kan vara: Ett fan, Inte intriserad, super fan, och eran nivå LÖJLIGT FAN!
Släpp förälskelsen tjejer ni måste visa att ni är mogna och kan ta hand om era liv!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ni är SÅ pinsamma för er sjelva!

Just Bieber Swe

14 juli 2012 17:30

Om jag ska vara ärlig tycker jag att det är pinsamt för dig och kommentera att vi är omogna när du inte kan stava till själva..

 
Ingen bild

linnea-Love-JB

20 juli 2012 09:43

hej jag har försökt att få biljetter i 2 månader, men just idag märkte jag att det är för tyrt, :( skulle gärna viljat fått hjälp om det går på något set <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just Bieber Swe - 13 oktober 2012 17:33


  Hejsan! Jag har skapat en sida på fb en jb fansida! Skulle värma om ni klicka in och '' gilla '' den :) klicka på bilden för att komma dit / melle ...

Av Just Bieber Swe - 13 oktober 2012 17:31

nu e det så att denna blogg inte har upd på månader!! ägaren svarar inte så jag vet inte vad jag ska göra men vo har fprtfarande runt 100 läsare så jag tänkte ta in en eller två st som kan börja upd här! :D skicka mail till mig på melle_do@hotmail.co...

Av Just Bieber Swe - 11 augusti 2012 18:43

GILLA THE TYPICAL BELIEBER PÅ FACEBOOK!! :D Det är olika typical belieber bilder!! :D jag är en av adminsen där vi siktar på 2000 likes så gilla gilla gilla!!! :) ...

Av Just Bieber Swe - 9 augusti 2012 18:09

Är det någon som säljer en vip eller golden circle biljett? jag vill gärna köpa, och juste jag har en biljett läkatre C som jag säljer för 500 kr!! Ni kan nå mig på melle_do@hotmail.com om ni vill ha biljetten eller om ni vill sälja en vip eller gold...

Justin Vem?


På denna blogg får du reda på dom senaste nyheterna om den supersöta pop sensationen Justin Bieber, fråga och kommentera gärna!

FRÅGESTUND

Klicka på bilden för att komma till frågestunden!

Följ oss på twitter och Facebook!

     

Translate the blog

Fråga mig

389 besvarade frågor

Aktuellt just nu

Veckans bild:


Justin och lillebrorsan Jaxon 
                

Design av:

 

    Skaffa dig en jätte snygg blogg design hos www.poze.bloggplatsen.se

Vad tycker ni?

Fick du biljetter till believe tour
 Nej
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länk byten:

Senaste inläggen

Besökare sedan 28/1-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards