JustBieberSwe

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

FRÅGESTUND

Av Just Bieber Swe - 12 juni 2012 20:40

 

Hejsan alla beliebers! Jag tänkte ha en frågestund så du kan fråga vad du vill om Justin Bieber och kanske Selena Gomez. Jag lovar att försöka svara på allt som går att svara på :) Jag vill ha MASSOR av frågor! Så vad väntar du på? Fråga hur mycket du vill! // melle

 
 
mille

mille

13 juni 2012 18:03

Jag undrar hur lång han är, och vad han har för skostorlek :)

http://mille1.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

hanna

15 juni 2012 15:31

hej jag heter hanna och älskar verkligen justins musik i love justin

 
Numpric

Numpric

17 juni 2012 14:14

Kommer Justin att komma till Sverige ?
I så fall när ?
/ Numpric

http://www.numpric.devote.se

 
tilda

tilda

27 juni 2012 18:32

har dem gjort slut asså selina och Justin biber?

http://tildalovepets.devote.se

 
Ingen bild

L

12 juli 2012 12:12

Kommer Justin komma till Sverige någon mer gång än den 22:a och 23:e april?
Jättetacksam för svar!!

 
Ingen bild

anna bieber

27 juli 2012 10:51

kommer han någonsin komma till göteborg efter sin turne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just Bieber Swe - 13 oktober 2012 17:33


  Hejsan! Jag har skapat en sida på fb en jb fansida! Skulle värma om ni klicka in och '' gilla '' den :) klicka på bilden för att komma dit / melle ...

Av Just Bieber Swe - 13 oktober 2012 17:31

nu e det så att denna blogg inte har upd på månader!! ägaren svarar inte så jag vet inte vad jag ska göra men vo har fprtfarande runt 100 läsare så jag tänkte ta in en eller två st som kan börja upd här! :D skicka mail till mig på melle_do@hotmail.co...

Av Just Bieber Swe - 11 augusti 2012 18:43

GILLA THE TYPICAL BELIEBER PÅ FACEBOOK!! :D Det är olika typical belieber bilder!! :D jag är en av adminsen där vi siktar på 2000 likes så gilla gilla gilla!!! :) ...

Av Just Bieber Swe - 9 augusti 2012 18:09

Är det någon som säljer en vip eller golden circle biljett? jag vill gärna köpa, och juste jag har en biljett läkatre C som jag säljer för 500 kr!! Ni kan nå mig på melle_do@hotmail.com om ni vill ha biljetten eller om ni vill sälja en vip eller gold...

Justin Vem?


På denna blogg får du reda på dom senaste nyheterna om den supersöta pop sensationen Justin Bieber, fråga och kommentera gärna!

FRÅGESTUND

Klicka på bilden för att komma till frågestunden!

Följ oss på twitter och Facebook!

     

Translate the blog

Fråga mig

389 besvarade frågor

Aktuellt just nu

Veckans bild:


Justin och lillebrorsan Jaxon 
                

Design av:

 

    Skaffa dig en jätte snygg blogg design hos www.poze.bloggplatsen.se

Vad tycker ni?

Fick du biljetter till believe tour
 Nej
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länk byten:

Senaste inläggen

Besökare sedan 28/1-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards