JustBieberSwe

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Vill du bli bloggare på JustBieberswe

Av Just Bieber Swe - 20 april 2012 17:29

Vi söker nu en delägare till bloggen, jag har mycket att göra och har ingen direkt ork att blogga varje dag så därför söker vi en delägare. Är du intresserad? Släng in en kommentar så tar vi kontakt med dig.

Glöm inte att lämna e-mail adress!

 
 
Ingen bild

Melle

20 april 2012 20:41

hej, jag heter Melanie! jag vill gärna bli bloggare här jag har alltid velat det! Jag har haft blogger tidigare om: musik, twilight och massa skvaller men jag tog en paus. Men det skulle bli såååå kul om jag fick börja blogga igen! speciellt med så många läsare :)! jag älskar Justin Bieber så mycket. Det är verkligen min största förebild och idol! så snälla kontakta mig :) ps. min hobby är att skriva jag älskar det, så därför tycker jag om att blogga! här är min mail adress: melle_do@hotmail.com

 
Jessica

Jessica

2 maj 2012 21:18

Jag skulle gärna vilja hjälpa till.

jessica.oman@hotmail.com

http://youandmy.blogg.se

 
Ingen bild

Ara

4 maj 2012 07:06

Hej jag är ett ganska stot fan av JB jag följer honom på twitter och på facebook, och jag älskar att blogga //Ara

 
Ingen bild

Ara

4 maj 2012 07:09

Justin Bieber video har kommit ut här är länken:

https://twitter.com/#!/justinbieber //Ara

 
Ingen bild

Jag skulle bli ärad om jag fick

4 maj 2012 16:29

Hej jag älskar jb och jag skulle bli ärad om jag fick vara med och blogga här jag heter Elsia och hoppas på ett posetivt svar <3

 
Elin

Elin

9 maj 2012 10:45

jag är! :)
sessis95@hotmail.com :)

http://xxelinxx

 
Emelie

Emelie

9 maj 2012 15:13

hej jag skulle vilja blogga här :)
e-post adress emelie.teinert@hotmail.com

http://åkersberga

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just Bieber Swe - 13 oktober 2012 17:33


  Hejsan! Jag har skapat en sida på fb en jb fansida! Skulle värma om ni klicka in och '' gilla '' den :) klicka på bilden för att komma dit / melle ...

Av Just Bieber Swe - 13 oktober 2012 17:31

nu e det så att denna blogg inte har upd på månader!! ägaren svarar inte så jag vet inte vad jag ska göra men vo har fprtfarande runt 100 läsare så jag tänkte ta in en eller två st som kan börja upd här! :D skicka mail till mig på melle_do@hotmail.co...

Av Just Bieber Swe - 11 augusti 2012 18:43

GILLA THE TYPICAL BELIEBER PÅ FACEBOOK!! :D Det är olika typical belieber bilder!! :D jag är en av adminsen där vi siktar på 2000 likes så gilla gilla gilla!!! :) ...

Av Just Bieber Swe - 9 augusti 2012 18:09

Är det någon som säljer en vip eller golden circle biljett? jag vill gärna köpa, och juste jag har en biljett läkatre C som jag säljer för 500 kr!! Ni kan nå mig på melle_do@hotmail.com om ni vill ha biljetten eller om ni vill sälja en vip eller gold...

Justin Vem?


På denna blogg får du reda på dom senaste nyheterna om den supersöta pop sensationen Justin Bieber, fråga och kommentera gärna!

FRÅGESTUND

Klicka på bilden för att komma till frågestunden!

Följ oss på twitter och Facebook!

     

Translate the blog

Fråga mig

389 besvarade frågor

Aktuellt just nu

Veckans bild:


Justin och lillebrorsan Jaxon 
                

Design av:

 

    Skaffa dig en jätte snygg blogg design hos www.poze.bloggplatsen.se

Vad tycker ni?

Fick du biljetter till believe tour
 Nej
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länk byten:

Senaste inläggen

Besökare sedan 28/1-12

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards